♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

maandag 6 maart 2017

65 / 365. : Chaos.

Het is in mijn hoofd 1 grote chaos. Vol met alle emoties, gevoelens, gedachten. Alles loopt door elkaar. Alles is in de war. Ik slaap nauwelijks en ben echt doodmoe. Er zijn te veel prikkels. Soms ben ik hele stukken tijd kwijt. De stemmen zijn zo aanwezig, zo luid. Ik kan er niet meer tegen, maar het blijft altijd maar door gaan. Nu zie en hoor ik nog meer dingen die er niet echt zijn. Althans voor jullie, voor mij voelt het allemaal wel echt. Ik zie steeds schaduwen die me achtervolgen. Bang dat ze iets zullen doen. Paranoia. Ik kan gewoon niet meer. Er is nog wel een belangrijk iets dat meespeelt. Sommige van jullie zullen het weten, maar ik schrijf er nu even niet over.  Niemand die het allemaal serieus neemt. Veel dieper dan dit kan ik niet zinken. Het is te zwaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten