♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

woensdag 4 januari 2017

4 / 365 : Boek 1 in 2017.

Zoals bijna iedereen weet ben ik al mijn hele leven dol op lezen. Ik nam altijd een hele lading boeken mee naar huis wanneer ik bij de bibliotheek was geweest. Vooral thrillers, horror en af en toe wat reis- of kunstboeken. Ik lees zowel Nederlandse als Engelse boeken. En vooral het lezen in het Engels heeft me al heel veel geld bespaard. Ieder jaar ga ik weer naar de boekenmarkt en meestal kom ik wel thuis met 10, 15 boeken. De Engelse versies zijn vaak veel goedkoper. Ik heb dan ook zo veel boeken dat ze overal liggen omdat er geen plek meer is.

Helaas heb ik de laatste jaren nauwelijks kunnen lezen. Door al mijn psychische problemen lukte het mij niet om me te concentreren. Ik was bijna constant moe. Te depressief om iets te doen. Veel last van stemmen en andere psychotische klachten. De medicijnen werd ik een zombie van. 

Eerder las ik wel zo'n 60 boeken per jaar, soms zelfs iets meer. Maar dat is alweer lang geleden. Op dit moment kan ik eindelijk weer eens wat lezen. Hopelijk blijft dat voorlopig ook zo. Ik heb als doel voor dit jaar om 20 boeken te lezen. En mijn eerste boek heb ik al gelezen! 👍
Ik ben nu in mijn tweede boek bezig, en hoewel ik er langzaam doorheen kom, lees ik hem uiteindelijk toch helemaal uit. 

Voor mij dus een goed begin van 2017 om mijn doel van 20 boeken te halen. 😊

2 opmerkingen: