♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

donderdag 5 januari 2017

5 / 365 : Diëtiste.

Afgelopen middag voor het eerst bij mijn diëtiste geweest. Vond het erg spannend. Gelukkig is ze een leuke, rustige vrouw. We hebben wat dingen over voeding besproken en binnenkort stuurt ze me alles op waar we het over hebben gehad. Dan kan ik aan de slag met de nieuwe maaltijden.

Natuurlijk hoort beweging er ook echt wel bij. Helaas lukt dat op het moment nauwelijks, waar ontzettend van baal. Maar zodra het weer beter gaat, ga ik weer fijn naar de sportschool. Wat conditie opbouwen en weer in 't ritme komen. Ook zal ik weer buiten gaan hardlopen. Maar dat moet nog even wachten, hoe frustrerend het ook is. En als laatste wil ik weer lekker gaan mountainbiken.

Het is de bedoeling dat ik eerst 9 kg moet afvallen. Daar ga ik gelijk mee bezig. Toen ik het nummer op de weegschaal zag, kon ik wel door de grond zakken. Ik schaam me dood. Gaat mij echt te ver, zoveel overgewicht. Voel me echt heel onprettig in dit lichaam. Dus die kilo's gaan er af! Hoe snel dat gaat merk ik vanzelf wel. Spannend!

Soms zal het heel moeilijk zijn, maar ik moet dit echt doen. Dus nu ga ik het ook echt doen. 😊

Wish me luck! 🍀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten