♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

maandag 17 april 2017

107/108 / 365 : België!

Zo, nu zijn we weer een paar dagen verder. Vandaag weer terug gekomen uit België. Het was zowel een mooi als zwaar weekend. De dierentuin, Pairi Daiza, is echt heel mooi. En ik heb daar nog wat mooie souvenirs gevonden. Ten eerste natuurlijk de 'prijzen' met het eieren zoeken. Zaten super leuke dingen bij. In de dierentuin zelf nog wat edelstenen en crystallen meegenomen, o.a, een armband en ketting. En bij de uitgang nog een leuk souvenir van m'n oom en tante gekregen.

De dieren hebben grote verblijven, goed om te zien. Wat ook betekent dat de dierentuin erg groot is. Door het vele lopen heb ik best veel pijn in m'n onderbenen. Ben moe, maar kan niet slapen. Het was in de dierentuin op sommige plekken druk waar ik doorheen moest. En dat viel me heel erg zwaar. Op sommige plekken bijna een paniekaanval, zo opgepropt stond ik. Dat was voor mij heel vermoeiend. En m'n nieren doen nog steeds pijn, helaas.

Ik heb een aantal foto's gemaakt van de dieren natuurlijk, maar het zijn er wel veel. Zometeen zet ik er een paar bij in deze post. Willen jullie meer zien? Laat het weten, dan zet ik ze er op.







1 opmerking: