♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

woensdag 26 april 2017

116/117 / 365 : Urine controle en begeleid wonen.

Mijn urine wordt nu op kweek gezet in het ziekenhuis. Deze ontstekingen duren al veel te lang. Twee keer antibiotica kuur, twee keer heeft het niets geholpen. Geen idee hoe lang het duurt voordat ze een uitslag hebben, maar zal volgende week wel even bellen. Ben benieuwd. Nu dus maar zonder medicatie afwachten, maar heb nu wel genoeg van de pijn.

*****

Vandaag om 15:30 een gesprek gehad over begeleid wonen hier in de buurt. Wat ze bieden spreekt mij erg aan. Ook heb ik een appartement gezien. Klein, maar voor mij groot genoeg. En ik mag mijn ratjes meenemen! ❤ Was dus heel positief allemaal. Nu moet ik een vragenlijst invullen en mailen naar de vrouw waar ik een gesprek mee had. Daarna moet ik nog een keer met iemand van de gemeente praten over waarom het mij zo geschikt lijkt voor mij, met mijn problematiek. Als het goedgekeurd wordt, kom ik op een wachtlijst en dan is het maar afwachten. 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten