♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

woensdag 5 april 2017

95 / 365 : Niet fijn..

Dus... waarschuwing: I'm crazy. 🙃

Ik merk nu steeds vaker dat ik dissociatieer of dat dat al gebeurd is. Vaak hoor ik dan niets, omdat de informatie niet binnenkomt. Soms herinner ik me wel wat dingen, maar soms ben ik ook echt een hele periode kwijt. Ben altijd bang dat mensen slecht over mij gaan denken hierdoor.

Hallucinaties zijn sterk aanwezig, ondanks de medicijnen. Constant stemmen. Nog geen seconde rust in mijn hoofd. Dingen en/of mensen die ik zie en er blijkbaar helemaal niet zijn. Ik ben gewoon zo moe. Het vergt écht veel energie van mij, ik ben alleen maar in m'n hoofd bezig, maar dat is constante chaos.

Ik heb eerder wel eens verteld dat ik vaak 'schimmen' om mij heen zie. Vind het eng, bang dat ze mij achtervolgen, bang dat ze iets van mij willen. Maar ik weet nog steeds niet wat...

Yeah, ik weet dat het allemaal heel paranoïde klinkt. Voor mij is/voelt het wél echt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten