♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

zondag 7 mei 2017

128 / 365 : Zeker waar!

Helaas denken heel veel mensen hier anders over. Soms lastig om mee om te gaan, zeker als het gaat over mensen van wie je dacht dat ze je vrienden waren. Zolang alles goed gaat is het gezellig samen. Maar zodra je psychisch iets mankeert laten de meeste mensen je gewoon vallen. Alsof je nooit hebt bestaan. Alsof je niets waard bent. Alsof je gevaarlijk bent. 

Dit is bij mij precies zo gegaan. Ik had al niet veel vrienden, maar nu helemaal niet meer. 2 vriendinnen zie ik nog. Online heb ik wel mensen waar ik goed mee kan praten en lol hebben. 

Ik spreek nu even alleen voor mijzelf. Ja, er is bij mij heel wat en heel vaak wat veranderd. Ik doe of zeg weleens dingen wat anderen misschien vreemd vinden. Maar voor het grootste gedeelte ben ik nog ik. Wie die 'ik' dan ook echt is, weet ik zelf nog niet eens. 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten