♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

dinsdag 9 mei 2017

129 / 130 / 365 : Goed nieuws.

Zoals ik eerder al heb verteld gaat er veel veranderen voor mij binnenkort. Één van de dingen waar ik het meest tegen op zag was dat ik zo abrupt moet stoppen bij creatieve therapie. Er was nog steeds onduidelijkheid over en het duurde mij te lang, dus ik ben er zelf maar mee bezig geweest om de goede info te krijgen. En het heeft goed gewerkt, want ik hoef nu dus niet gelijk te stoppen met creatieve therapie! 😃 Ik heb nu tot 6 maanden de tijd om mij voor te bereiden op de overstap naar een andere locatie voor dagbesteding. Ik ga nu nog 2 ochtenden per week naar creatieve therapie, dat gaat dan dus naar 1 ochtend en daarna de definitieve overstap. Vind het nog wel eng, maar nu ik weet waar ik aan toe ben geeft dat toch wel wat rust. En zo zie je maar weer, als je bij Dimence loopt moet je vaak gewoon zelf zorgen dat je de goede info krijgt. Anders kun je lang wachten...
Ik ga ook iedere maand 1x naar een diëtiste. Gelukkig kan ik daar ook blijven komen, als mijn nieuwe team dat goed vindt.

******

******

Na een maand rond te hebben gelopen met een blaasontsteking en nierbekkenontsteking, was er bij het testen van mijn urine geen ontsteking meer te vinden. Super! Helaas heb ik nog wel veel klachten, maar dat moet deze week langzaam afzakken. Als het weer erger word, moet ik gelijk terugkomen. Maar daar gaan we maar niet van uit.

******

******

De laatste tijd ben ik weer bezig met Postcrossing. Voor mensen die dat niet kennen: je vraagt op de site een profiel op van een random iemand, daar staat wat voor kaarten ze leuk vinden en het adres. Dan stuur je een kaart naar diegene op. Je krijgt adressen uit Nederland soms, maar vaak stuur je kaarten de hele wereld rond. En zodra je een nieuw adres opvraagt, krijgt iemand anders mijn adres. Echt heel leuk. Begint wel een beetje een dure hobby te worden, dus ik stuur er af en toe wat.

Ook heb ik wat leuke mensen op internet leren kennen die het leuk vinden om kaarten etc. naar elkaar te sturen. Vind het altijd fijn om iemand een kaartje te sturen als het niet zo goed gaat. Daar ben ik nu even mee bezig. 😊

******

******

Zo! Alleen maar positieve dingen. Het gaat niet goed, maar daarom richt ik me nu even op deze leuke dingen. 👍🏻

Geen opmerkingen:

Een reactie posten