♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

maandag 19 februari 2018

✤ Boeken ✤

Zoals de meesten van jullie wel weten ben ik dol op lezen. Ook dit jaar heb ik weer een doel gesteld wat betreft lezen. Net als vorig jaar begin ik met een doel van 30 boeken. Dit zal ik hoogstwaarschijnlijk gaan opbouwen, aangezien ik nu al 9 boeken heb gelezen.

Ik doe altijd mee met de Hebban Challenge. Dit hebben ook voorbeelden wat je kunt lezen en dan afvinken bij hun lijst. Leuk natuurlijk, maar ik lees gewoon lekker wat mij leuk lijkt en als dat onderwerp toevallig op hun lijst staat,vink ik hem af.

Maar eens kijken hoe dit verloopt. Ik heb soms wel een lange periode dat ik gewoon niets kan lezen. Dan nog zou ik de 30 moeten kunnen halen.

Het is voor mij ook even vluchten in een boek, weg van 'hier' als het slecht gaat. Soms helpt het ook tegen de stemmen, maar dat werkt soms ook omgekeerd. Ik ga nu ook weer naar de bibliotheek. Lees nog steeds het meeste in het Engels. Maar Nederlandstalige boeken zijn ook goed natuurlijk.

De laatste tijd ben ik veel aan het lezen over boeddhisme. Spreekt mij erg aan en daar ga ik zeker meer over lezen. Iemand nog andere tips, boeken die ik echt moet lezen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten