♥ Didi ♥

♄ Didi ♄

woensdag 21 februari 2018

✤ Update ✤

De laatste tijd ben ik zo moe. Ik slaap eigenlijk nooit overdag, maar soms moet dat toch echt. Op 1 of andere manier ben ik ontzettend overprikkeld. Door dingen van buitenaf, maar ook veel door dingen in m’n hoofd. Volgens mijn spv'er moet ik (nog) meer rustmomenten pakken: muziek aan, huisdieren, soms lezen/creatief. Maar ik doe al veel te weinig, dus heb hier wel moeite mee, ik wil dingen kunnen doen. Psychisch moet ik meer afleiding/rust zoeken. Niet lichamelijk. Wil ik ook niet.

Ik probeer iedere dag te wandelen met m’n klote enkel, wat best frustrerend en confronterend is. Het is gewoon zo moeilijk te accepteren, een second opinion aanvragen. Wil zo graag hardlopen.
Ik ga zaterdag weer naar Pilates, kijken hoe dat gaat. đŸ€žđŸ» Zit te twijfelen of ik morgen niet even zal proberen te sporten in de sportschool na therapie.

Het eten is ook weer uit de hand gelopen en tot nu toe lukte het mij niet het patroon te doorbreken. Maar vandaag lijkt het alsof ik een knop heb omgezet en ik gĂ©Ă©n vette zooi meer zal eten en ook geen chips. Fruit is lekker en beter. Niet meer zoveel en zo vaak eten. Vooral in de avonden gaat het moeilijk worden, maar ik heb het eerder gedaan dus nu moet het ook kunnen. En het verschil is dat ik deze keer ook gemotiveerd ben. đŸ‘đŸ»

Morgen weer therapie. Weet nog niet wat ik precies wil bespreken. Toch nog veel chaos in m’n hoofd. Uitgeput. Dat bedenk ik vanavond wel.

1 opmerking:

  1. Kan het zo zijn dat als je meer rustmomenten pakt, je op termijn meer energie krijgt en misschien lichamelijk ook iets meer kunt doen?

    BeantwoordenVerwijderen