♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

zaterdag 24 februari 2018

✤ En we gaan maar door... ✤

Waar te beginnen...

Het gaat niet goed. Ik probeer zoveel mogelijk m’n dagbesteding te doen. Wel erg zwaar en voelt niet goed, terwijl het normaal wel helpt. Ben gewoon helemaal op. Iedere dag maar weer een klein stukje lopen, meer lukt niet. Erg frustrerend. Afleiding zoeken werkt ook niet zo goed. Wat ik ook doe, de depressie blijft, de stemmen, hallucinaties.

Er zijn een paar dingen die nog komen waar ik hopelijk wel wat plezier aan kan beleven. Morgen naar Burgers Zoo, met in de avond allerlei verlichte dingen zoals dieren, planten etc.
20 maart naar 30 Seconds To Mars en met Pasen een paar dagen naar Duitsland.

Vandaag wat extra warme kleren gekocht voor morgenavond in Burgers Zoo. Het wordt echt koud, waar ik hopelijk nu geen last van zal hebben.

Ondertussen maar door blijven ploeteren en kijken hoe het gaat. 🤞🏻

1 opmerking:

  1. Ik wens je heel veel sterkte. Ik volg je op Twitter en lees je tweets. Heel af en toe reageer ik. Het lijkt me vreselijk rot voor je. Groetjes, Douwe

    BeantwoordenVerwijderen