♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

vrijdag 12 april 2013

Weekend.

De laatste tijd heb ik het idee dat de medicijnen, met uitzondering van de slaappillen, steeds minder goed werken bij mij. Het is heel goed mogelijk dat ik er aan begin te wennen  zo langzamerhand. Dus dit moet ik binnenkort even bespreken met de arts van de afdeling.

Maandag zie ik haar weer, maar weet niet of er dan tijd is om het daar over te hebben. Om 9:30 moet ik een test doen om te zien of ik een ontwikkelingsstoornis heb, of een autisme spectrum stoornis. Waarschijnlijk zal ik nog wel meer testen moeten doen binnenkort hiervoor. Ben benieuwd.

Ik zie er heel erg tegen op om dit maandag te doen, maar ik ben ook blij dat ze nu eindelijk nog eens wat meer dingen gaan onderzoeken. Natuurlijk zal het nog wel even duren voordat ze hier een diagnose hebben, maar goed, er gebeurt nu tenminste weer eens iets.

 ~   ~   ~
Zoals ik al zei, werken volgens mij de medicijnen niet meer zo goed als eerder. Wat dat betreft ben ik blij dat ik nu nog steeds hier zit en toch niet met verlof ben gegaan vorige week. Ik voel me gewoon helemaal niet prettig en heb steeds meer last van verschillende dingen, zoals:
  • Constante vermoeidheid
  • Constante pijn, vooral in de mijn benen & rechter schouder
  • Onrust
  • Hallucinaties
  • Stemmen
  • Dissociaties
  • Last van veel prikkels uit de omgeving & moeite om deze te verwerken
Het is heel erg moeilijk om de dagelijkse dingen te doen en mij ergens op te kunnen concentreren. Alles kost ontzettend veel moeite door de chaos in mijn hoofd en mijn lichaam dat niet meewerkt. Eigenlijk kost alles mij te veel energie en zonder ik mij vaak af in een poging om prikkels te vermijden. Kleuren en lezen zijn mijn activiteiten waar ik nog wat mee kan, verder is het heel moeilijk. Af en toe een stukje wandelen wil ook wel, zolang het maar niet te druk is buiten.
 
~   ~   ~
Dit weekend ga ik weer naar huis toe, van 10:00 tot 22:00 heb ik verlof aangevraagd, maar ik kan altijd eerder terug. Weet nog niet echt wat ik ga doen. Eigenlijk wil ik kijken voor een mountainbike, dus dat kan zaterdag wel en misschien even wat shoppen, als het niet te druk is. Verder lekker in de zon zitten waarschijnlijk. Zondag eigenlijk bij de IJsselloop kijken, maar daar zullen veel mensen zijn, dus daar zie ik wel erg tegen op. Maar goed, dat bekijk ik zondag wel. 

2 opmerkingen:

  1. Als je gezelschap zoekt, je weet me te vinden To.
    Liefs Erwin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk aan je To en hoop dat die vervelende verschijnselen snel verdwijnen of in ieder geval verminderen. Ik hoop dat het gaat lukken om een mountainbike te vinden
    . Geniet lekker van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen