♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

dinsdag 2 april 2013

2e Paasdag.

Om 10:00 werd ik gisteren bij de Rielerenk opgehaald door mijn vader. Op weg naar huis nog even gekeken of er toevallig al winkels open waren om een broodje te kopen, maar helaas was alles nog dicht. Dus toen gelijk door naar huis, waar ik lekker ontbeten heb met croissants en thee. Heerlijk. :)

Daarna nog even wat spelletjes gedaan op de iPad en wat op internet rond gekeken, had eigenlijk niet zo veel te doen. Later toch maar weer Didi (oudste rat) uit de kooi gehaald om met haar op de bank te knuffelen. Na een tijdje merkte ik dat ze een bult achter haar linker voorpoot heeft zitten. Het voelt meer als een vetbult dan als een tumor, maar aangezien Didi al ouder is dan 2½ jaar ben ik toch bang dat het waarschijnlijk een tumor is. Ze heeft er gelukkig geen last van, het zit niet in de weg en het doet haar ook geen pijn. Even in de gaten houden of de bult groeit en of ze niet ziek wordt.



Rond 15:30 heb ik Didi weer in de kooi gedaan bij de andere dames en ben ik met mijn oom & tante met de auto richting Giethoorn gegaan. Eerst wist ik niet waar we heen gingen, dat is altijd een verassing, maar het was erg leuk. Mijn tante heeft een boel paaseieren, paashaasjes en snoepjes verstopt die ik en mijn oom moesten zoeken. Een traditie die wij al heel lang volhouden haha. En ik heb dit jaar gewonnen.. ;) Volgens mij word ik nooit te oud voor paaseieren zoeken.

 

 



Daarna hebben we nog een stukje door Gierhoorn gewandeld, heerlijk in het zonnetje. Ook hebben we daar nog een pizza gegeten, waarna we nog weer een stukje gingen wandelen. Onderweg kwamen we nog wat katten tegen, die natuurlijk als een speer naar mij toe kwamen rennen om te knuffelen. Hoezo ik trek katten aan.. ;)




Om 20:00 zijn we weer in de auto gestapt en richting Deventer gegaan, dus ik was nog wel vroeg terug op de Rielerenk. Even een paar kopjes thee gedronken in de huiskamer, medicijnen opgehaald en om 23:00 mijn bed maar gauw opgezocht.

Het was een relaxte, gezellige en leuke dag, waar ik erg van genoten heb. Toch merk ik nu wel dat ik compleet uitgeput ben, veel last van mijn spieren heb en dat het in mijn hoofd allemaal weer erg druk is. Natuurlijk speelt het ook mee dat ik vrijdag en zaterdag ook al thuis ben geweest. Plus donderdagavond nog uit eten geweest in de stad. Allemaal super, maar een beetje te veel van het goede denk ik. Al heb ik er absoluut geen spijt van.

Dit zijn de dagen waarop ik moet testen hoe het gaat als ik dus eigenlijk een beetje doe wat ik voor mijn opname ook deed. En alhoewel het goed ging en ik mij er goed bij voelde, denk ik dat het misschien toch nog nét iets te vroeg is om helemaal weg te gaan van de Rielerenk. De eerste paar dagen thuis zou het nog wel goed gaan waarschijnlijk, maar ik vertrouw mijzelf nog niet genoeg om het voor langere tijd aan te durven.

Ik heb net nog een gesprek gehad met de arts van de afdeling. Eigenlijk wou ik een verlofdatum aanvragen, maar uiteindelijk heb ik besloten om dat toch nog even uit te stellen. Ik wil niet net een paar dagen hier weg zijn en dat het dan weer niet goed gaat. Dan blijf ik voor de zekerheid toch nog liever een tijdje hier en ga ik in het weekend lekker naar huis toe om te wennen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten