♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

vrijdag 29 maart 2013

Verlof.

Zaterdag, zondag en maandag van 10:00 - 22:00 met verlof, heerlijk!

Morgen blijf ik lekker thuis, gezellig met mijn moeder en de huisdieren. Even de ratten allemaal knuffelen en met de kat op schoot op de bank. Zie er nu al naar uit.

Zondag ben ik overdag ook gewoon thuis, even wandelen als het niet te koud is. En dan 's avonds gourmetten bij mijn oom & tante voor ik weer terug ga naar de Rielerenk.

Maandag met een andere oom & tante paaseitjes zoeken. Nouja, mijn  tante verstopt ze en mijn oom + ik moeten ze dan zoeken. Ben benieuwd waar we dit jaar heen gaan. We hebben al eens in Parijs eitjes gezocht, wat super was. En vorig jaar waren we op park de Hoge Veluwe.

Verder probeer ik wel op te letten dat ik gewoon niet te veel doe en mijn rust pak wanneer dat nodig is. Gelukkig gaat het al wel een stuk beter met de medicijnen die ik nu heb, dus ik zie er echt naar uit om deze 3 dagen met verlof te gaan. :)

En natuurlijk..



 
IEDEREEN FIJNE PASEN!

1 opmerking: