♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

zondag 24 maart 2013

Drukte.

Het begint nu ook op deze afdeling te druk te worden voor mij. Er is 1 man die de hele dag zit te jengelen, fluiten, klikken met z'n tong etc. in een vreemde taal. Hij houdt echt nooit z'n mond dicht en ik word er echt niet goed van. Zo is het voor mij heel lastig om in de huiskamer te zitten, dus zit ik veel op mijn slaapkamer. Of met oordopjes in en de muziek hard aan. Helaas heb ik hier geen internet op mijn kamer.

's Avonds is het sowieso wel druk in de huiskamer met koffie drinken en tv kijken. De meeste mensen zijn dan qua gedrag wel rustig, maar een paar zijn constant heel nadrukkelijk aanwezig, waardoor ik weer naar mijn kamer vlucht als het ware. Ik word er ontzettend zenuwachtig en onrustig van als er veel mensen om mij heen zijn en helemaal als zij ook nog veel lawaai maken.

Ik zit tegenwoordig bijna constant met oordopjes in hier in de huiskamer, zodat ik nog een beetje rust heb. Volume hoog, de wereld buiten sluiten. De medicijnen helpen ook niet echt geweldig op het moment, dus ik vind het heel lastig om hier sociaal te zijn.

Slapen gaat ook nog steeds niet goed, wat heel erg tegenwerkt. Ik ben zo ontzettend moe, mijn spieren doen steeds meer pijn. Kan me nauwelijks concentreren.

Het gaat dus niet zo goed hier nu. Ik probeer doordeweeks tijdens mijn programma nog wat sieraden te maken en te schilderen, maar verder houdt het wel op. Meer lukt gewoon niet. Sporten en wandelen kan ik niet aan meedoen, zanggroep is vaak te druk.

Probeer vandaag en morgen zoveel mogelijk rust te pakken, maar tot nu toe lukt dat nog voor geen meter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten