♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

dinsdag 18 juni 2013

Maandag.

Aankomende maandag ga ik weer met ontslag van de Rielerenk en zal ik beginnen met de deeltijd behandeling hier. Mijn zorgcoördinator heeft er voor gezorgd dat ik maandag kan starten als enige van onze groep gelukkig, hij zag ook in dat het voor mij niet goed zou zijn als ik tot augustus zou moeten wachten. :)

Deze week krijg ik mijn programma opgestuurd via de mail, dus even wachten nog hoe het er nu precies uit ziet. Heb het vandaag samen met mijn zorgcoördinator besproken en hij zal het allemaal voor mij op een rijtje zetten gelukkig. Ik weet wel dat ik bijna iedere dag een blok therapie heb van 75 minuten. Heb geprobeerd alles zo veel mogelijk over de hele week te spreiden en dat is volgens mij nog wel aardig goed gelukt.

Dus het is deze week nog even de laatste dingen doen. Zoals er voor zorgen dat ik nu eindelijk eens mijn Tramadol krijg. De arts heeft het nog steeds veranderd en ik krijg ondertussen alleen maar meer pijn. Ben heel erg boos en zal morgen hoe dan ook Tramadol krijgen, al moet ik boos haar kantoor binnen stormen. Ik heb het echt helemaal gehad met al dat gezeik en niets doen van de psychiater en arts hier. Ontzettend vervelend en moeilijk.

Verder is het dus eigenlijk nog een weekje uitzitten en proberen mij zo goed mogelijk voorbereiden op het naar huis gaan. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten