♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

maandag 17 juni 2013

Update.

En toen was het alweer 17 juni. De tijd gaat nu eigenlijk wel (veel te) snel voorbij. Over een week moet ik alweer naar huis toe. Zie ik heel erg tegen op nu.

Het was sowieso de bedoeling dat ik 24 juni naar huis zou gaan en dan ook gelijk met mijn deeltijdprogramma aan de slag zou kunnen. Maar nu hoorde ik vanmorgen dat het misschien niet eens mogelijk is. Er is voor 24 juni nog maar 1 plek vrij en wij zijn met 6 personen. Dus het is nog maar de vraag wie er over een week gaat instromen.. Grote kans dus dat ik ipv 24 juni pas ergens in augustus kan starten, waar ik heel erg tegen op zie als dat het geval is. Maar goed, morgen hoor ik waarschijnlijk meer, dus even afwachten nog. :)

Verder hebben ze nu eindelijk eens naar mijn medicatie gekeken, na meer dan een week zeuren dat ik zoveel pijn heb. Wat een gedoe hier zeg. Maar ik krijg ik nu weer Tramadol vanaf vanavond als het goed is. Hopen dat de bijwerkingen niet zo erg zijn als de vorige keer, maar ik weet in ieder geval wat ik kan verwachten en hoop dat de bijwerkingen deze keer minder erg zijn.

Verder gaat het niet echt geweldig. Nog vaak druk in mijn hoofd en last van hallucinaties en wegrakingen. Ben zó moe. Heb totaal geen energie meer. Ik ben gewoon zo uitgeput nu. En ik probeer niet te veel te slapen overdag, maar ik word zo moe van al die pijn en drukte in mijn hoofd.

Vanmiddag heb ik eigenlijk DB Activiteiten, maar ik ga dat maar afzeggen denk ik. Te ver lopen en kan daar toch weinig tot niets doen. Dan ga ik liever proberen een boek te lezen op de afdeling of op het terras. Veel verder dan het terras kom ik toch niet vrees ik.. :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten