♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

dinsdag 23 juli 2013

Actief.

Nou, ik ben blij dat we ook eens goed weer hebben tijdens de zomer voor de verandering, maar iets minder warm zou wel prettig zijn. Het is binnen gewoon niet te doen 's nachts, dus goed slapen zit er niet echt in helaas. Wel heerlijk dat het nu even regent. :)

Vanavond heb ik, voor de regen gelukkig, nog even 5 minuten hard gelopen. Heb er nog wel moeite mee om het op te bouwen, mijn benen en enkel doen behoorlijk zeer helaas. Maar ik blijf het proberen. De warmte is nu ook niet bepaald bevorderlijk als je gaat hardlopen nu.

En ik heb mij vandaag, voor het eerst sinds jaren, ingeschreven bij de sportschool. Ik heb er echt super veel zin in om daar aan mijn conditie te werken, mijn spieren sterker te maken en natuurlijk om al die kilo's er weer af te krijgen. Morgen ga ik voor de eerste keer, dus ben benieuwd. 


Verder wil ik ook lekker blijven wandelen en zo veel mogelijk met de fiets gaan ipv de scooter. Over een tijdje ga ik ook mountainbiken, wat me echt heel leuk lijkt. 

Kortom, ik blijf wel bezig zo. ;) 

1 opmerking: