♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

zondag 14 juli 2013

Nieuwe week.

Maandag

  • 10:45 - 12:00 Behandelregie
  • 15:15 - 16:45 PMT
  • 's avonds wandelen
Dinsdag
  • 10:45 - 12:00 CTB
  • 14:00 - 15:00 Gesprek met SPVer
  • 17:00 - 17:30 Gesprek met zorgcoördinator
  • 's avonds hardlopen
Woensdag
  • 10:45 - 12:00 Problemen oplossen
  • 12:30 - 14:00 Realistisch denken
  • 's avonds wandelen
De komende 3 dagen zijn behoorlijk druk. Nouja, voor mij in ieder geval. Vooral maandag ben ik niet zo blij mee qua therapie tijden. PMT is opeens naar maandag verplaatst (ipv donderdag) op een rot tijd voor mij en ik vind het al niet zo geweldig. Zit er over na te denken of ik het wel wil blijven doen. Ik kan zo de hele dag niets beginnen. 

Dinsdag is ook vol, al heb ik normaal alleen CTB 's morgens, maar dat valt nu uit. Hoop dat er wat nuttigs uit de 2 gesprekken komt in ieder geval. Ben wel benieuwd, vooral in het gesprek met de zorgcoördinator. Ik zal me nooit serieus genomen voelen door hem, aangezien hij tijdens de eerste keer dat ik groepstherapie had, zei dat er in de psychiatrie niet over pijn wordt gesproken. 

Woensdag heb ik altijd 2 blokken therapie, ook (helaas) gegeven door mijn zorgcoördinator. De groep is op zich wel oké, maar ik voel me nog lang niet op mijn gemak daar. Ik ga een groep vreemden toch echt niet vertellen wat voor problemen ik heb etc. Niet mijn ding. Eerlijk gezegd zie ik mijzelf daar niet een half jaar zitten. 


1 opmerking: