♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

maandag 5 augustus 2013

Boekenmarkt.

Gisteren was het weer tijd voor de jaarlijkse boekenmarkt hier in Deventer. We waren weer redelijk vroeg in de stad, iets na 8u. We hebben niet alles kunnen zien, ook al hebben we ongeveer 5 uur lang bij de kramen gekeken.

 Ik heb me ook erg ingehouden dit jaar. Normaal kom ik altijd met iets van 20 boeken thuis en dit jaar maar 4:
  1. Stephen King - Cujo
  2. Stephen King - On Writing
  3. Yann Martel - Life of Pi
  4. Luís Miguel Rocha - The Holy Assasin
Deze kan ik in de kast zetten tussen de andere 200 boeken die ik nog steeds moet lezen.. :p Ik koop nieuwe boeken en dan eindig ik altijd weer in de bieb, dus de stapel boeken thuis die ik moet lezen, wordt alleen maar groter. 

Ik ben nog in 2 of 3 boeken aan het lezen, al een langere tijd, dus die moet ik eerst even opzoeken en uitlezen. Morgen m'n slaapkamer even opruimen en dan vind ik ze vast wel ergens verstopt. 

En als laatste: Heeft iemand nog tips? Boeken die ik écht gelezen moet hebben? :)

1 opmerking:

  1. Ik zal dat andere boek wat je zoekt proberen te scoren bij Bookcrossing. You never know....

    BeantwoordenVerwijderen