♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

donderdag 22 augustus 2013

Sporten.



Een tijdje geleden heb ik het hardlopen weer opgepakt. Het is echt een stuk zwaarder nu, maar ik merk dat ik steeds wel iets makkelijker loop, waardoor ik ook langzaam kan gaan opbouwen. Ik heb nog wel snel last van mijn enkel en mijn kuiten, maar dat gaat hopelijk ook binnenkort wel minder pijnlijk worden.

De laatste keer dat ik gelopen heb, heb ik het 10 minuten volgehouden. Het is nog niets, maar ik moet toch ergens starten. Hiervoor heb ik een aantal keren 5 minuten gelopen en een keer 8 minuten. Ik loop zowel buiten als in de sportschool en ik wil 3 keer per week hardlopen aan gaan houden nu. Iedere sessie doe ik 2 minuten bij de tijd op en ik ga nu eerst weer werken naar 30 minuten hardlopen zonder te hoeven stoppen tussendoor. 



Ook ga ik 1 keer per week mountainbiken. De eerste keer was zwaar en ik was de weg een beetje kwijt, maar het was ook erg leuk. Ik heb toen ongeveer 75 minuten gefietst en diezelfde route wil ik voorlopig aanhouden. Over een tijdje wil ik wel een langere route gaan volgen, maar dat kan mijn lichaam nu echt nog niet aan. 




Ik ga wel doordeweeks iedere dag naar de sportschool toe. Hopelijk kan ik mijn conditie snel verbeteren. Ben nog bezig met een schema te maken voor volgende week, maar dat komt helemaal goed. :)

1 opmerking: