♥ Didi ♥

maandag 12 augustus 2013

Brussel.

Afgelopen donderdag rond 15:00 ging ik richting Brussel. 4 uur later waren we bij de jeugdherberg aangekomen en de camper daar geparkeerd.
Daarna zijn we naar het centrum gegaan, waar we wat rond hebben gekeken, maar de meeste winkels waren al dicht. Alleen in een paar souvernir winkels gesnuffeld.
We gingen ook redelijk laat eten, rond 21:00 zaten we eindelijk in een restuarant. We kregen drinken en bestelden ons eten. Waar we uiteindelijk meer dan een uur op hebben moeten wachten. Veel mensen gingen al weg omdat ze te lang op hun eten moesten wachten en ik kan ze geen ongelijk geven. Ze hadden ons ook niet nog een kwartier moeten laten wachten. Maar het eten was wel erg lekker gelukkig.
Uiteindelijk lagen we rond 1:30 in bed de eerste nacht.

Vrijdag hebben we in de herberg ontbeten. Redelijk goed ontbijt gelukkig. Later in de ochtend hebben we mijn tante bezocht in het ziekenhuis in Brussel. Op dat moment ging het eigenlijk heel goed, wat fijn was om te zien/horen. Nu gaat het helaas iets minder, maar hopelijk komt het helemaal goed. *fingers crossed*
's Middags zijn we naar Oceade geweest, een waterpark net buiten het centrum. Was een leuk, maar klein zwembad met een aantal superleuke glijbanen, ook buiten. Na iets meer dan 3 uur was ik zo moe en had ik zo'n spierpijn van constant trappen lopen, dat we ons weer aan hadden gekleed en buiten wat hadden gegeten. Gelukkig hoefden we toen niet zo lang te wachten.
Bij de herberg nog wat gedronken en gebruik gemaakt van de gratis wifi. Was toch wel erg handig.

Zaterdag zijn we het centrum in geweest om te shoppen. Veel leuke winkels gezien, maar weinig gekocht. Alleen een shirt bij de H&M en een sportbeha, fietsbroek + fietsshirt bij Sportsdirect. Was erg goedkoop, dus dat kon ik niet laten hangen.
's Avonds zijn we naar het Brussels Summer Festival geweest. Vooral het optreden van K's Choice was erg mooi, heb er echt van genoten. De rest was niet geweldig, maar het was zeker wel gezellig. Amy MacDonald trad als laatste op, maar na een paar liedjes zijn we terug gegaan naar de metro om de drukte voor te zijn.
In de herberg weer eventjes op de wifi, maar ik was uitgeput en had veel last van m'n spieren, dus ben niet al te laat gaan slapen.

Zondag hebben we uitgeslapen en in de camper ontbeten. Daarna de spullen ingepakt en zijn we weer richting huis gegaan. Onderweg twee keer gestopt om wat te eten & drinken, rond 16:00 waren we weer terug. Heb wat gedronken en ben daarna gelijk m'n bed in gekropen. Kon niet echt slapen, dus heb 's avonds tv gekeken en rond 1:00 weer in slaap gevallen.