♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

maandag 9 september 2013

Nieuwe opname.

Het gaat al een tijdje niet echt geweldig. Niet heel slecht, maar ook niet goed. De laatste tijd ging het eigenlijk steeds slechter, omdat ik nergens voor hulp terecht kon die ik nodig had. Bij de deeltijd behandeling zeker niet. Tja, bij team autisme schoot het ook niet op. Ik vraag me nog steeds af of ik wel autisme heb. Daar verschillen onze meningen nog wel over. De behandelaren vinden van wel, ik en mijn ouders weten het nog zo net niet. 

Ondertussen gingen ook zowel mijn therapeute als psychiater een aantal weken op vakantie, tegelijkertijd. Tijdens deze weken kon ik bij niemand terecht en dat heeft ook wel mee gespeeld. Ik heb het gewoon geprobeerd, maar heb afgelopen weekend toch aan de bel getrokken. Uitgelegd wat er aan de hand is en er is besloten dat ik morgen weer opgenomen wordt bij het psychose centrum. Hier zal ik ook mijn medicijnen mogen veranderen, dat was thuis onmogelijk. 

Dus het is maar even afwachten hoe het daar is, wat ik daar zal gaan doen etc. Ik ben er nooit eerder geweest, dus vind het ook wel een beetje eng. Maar goed, morgenvroeg eerst nog even naar de deeltijd behandeling, waarschijnlijk dus voor de laatste keer. 

Een beetje een wazige tekst, maar ik kan op dit moment even niet heel duidelijk en uitgebreid schrijven over wat er aan de hand is. Dat is nu even te moeilijk. Misschien over een aantal dagen wanneer ik gewend ben. 

4 opmerkingen:

  1. Hey meis, Heeel erg veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je wat tot rust kan komen en je meer duidelijkheid krijgt. xxx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte meis, ik hoop dat je in ieder geval weer wat rust krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte, heb toch bewondering voor de manier waarop jij 'het'aanpakt!Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar is dat psychose centrum trouwens, is dat niet het oude volw 1?
    Ik snap dat trouwens niet, dat autisme verhaal. Zeggen ze over mij ook, lijkt wel een hype???!!!
    Al ken ik jou natuurlijk niet goed. Als je zelf twijfelt en je familie zelfs ook, vertrouw daar dan voorlopig maar op. Niet direct alles aan laten praten. Dat vind ik tenminste. Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen