♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

woensdag 12 juli 2017

De weg kwijt.

Ik ben moe. Zo ontzettend moe.
Iedere dag weer, altijd hetzelfde.

⇢ Wat is rust? 

Ik word wakker met stemmen. 
Ik ga naar bed met stemmen. 

⇢ 24/7 lawaai in mijn hoofd. 

Slapen, soms wel, soms niet. 
Iedere ochtend ben ik nog steeds uitgeput.

⇢ Alle nachten zijn lang.

Wel slapen betekent nachtmerries. Angst. 
Niet slapen betekent piekeren. Herbelevingen.

⇢ Waar moet ik dan voor kiezen? 

De wereld is eng. Soms te eng. Voel te veel. Dissociaties.
Of ik voel niets. Leegte. Wie ben ik? Wat ben ik? 

⇢ Constant ben ik op zoek naar mijzelf. 

Getekend door het leven. Door de stemmen. Door mijzelf.
Het is een deel van mij. Waar ik me vaak voor schaam.

⇢ Mislukt. Kapot. Maar op 1 of andere manier moet ik verder. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten