♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

woensdag 26 juli 2017

Ziekenhuis.

Uroloog

Omdat ik het afgelopen half jaar 4x een (zware) blaasontsteking heb gehad, heeft de huisarts mij uiteindelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis. Vanmorgen had ik mijn eerste afspraak, die eigenlijk snel weer voorbij was. Gelukkig geen nare onderzoeken. Heb over 3 weken de volgende afspraak. Ik moet daarvoor 24u lang mijn urine opvangen in een maatbeker en alles op te schrijven. Ook moet ik met een volle blaas komen. Op 1 of andere manier gaan ze daar dan op een speciale wc meten hoe hard ik plas en nog wat dingen. Ben benieuwd wat ze de volgende keer gaat zeggen. 

Radiologie

Ik mocht vandaag 2x naar het ziekenhuis. Maandag bij de huisarts geweest om mijn enkel na te laten kijken. Vaak zwaar gekneusd gehad vroeger en heb eigenlijk al jaren pijn. Toen m'n huisarts m'n enkel zag en voelde, zei hij gelijk dat ik een foto moest maken. Dus dat heb ik vanmiddag gedaan. Vrijdag kan ik bellen voor de uitslag. Vandaag maar krukken gehaald, want die heb ik nu wel even nodig. Maar dat valt me behoorlijk tegen. Ik ben gewoon veel te zwaar en het doet overal pijn. Morgen zal ik erg stijf zijn waarschijnlijk, ben dit niet meer gewend haha. Vroeger ging het zo makkelijk. 

Oogarts

Dinsdag ging ik naar Specsavers voor controle. Hij heeft wel allerlei testen gedaan, maar wat daar uit is gekomen weet ik niet. Door mijn medicijnen zijn mijn ogen heel erg droog. Ik mag geen lenzen in nu. Een verwijsbrief voor m'n huisarts afgegeven vandaag, morgen kan ik bellen voor een afspraak in het ziekenhuis om mijn ogen beter te laten onderzoeken. Maar even afwachten wanneer ik daar terecht kan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten