♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

zondag 9 juli 2017

Update » Deel 1 - Juli.

Deel één van mijn update in juli. Sommige delen van deze tekst heb ik totaal geen moeite mee om te schrijven en te delen. Andere dingen zijn juist extra zwaar om te delen, want ik weet niet hoe mensen gaan reageren. Het is erg persoonlijk en geeft een duidelijk beeld van hoe ik mij kan voelen. 😳 Alles binnen houden is ook niet goed. 


  • Blaasontsteking: Mijn tweede antibiotica kuur laast gehad, vreemd poeder dat je moet oplossen in een half glas water. Ik had echt verwacht dat het niet te drinken zou zijn, maar het smaakte best goed gelukkig. Soms gaat het wel wat beter, maar ik vertrouwde het nog niet 100%. Maar het was nu bijna helemaal goed! 😃
  • Oefeningen: Omdat het voor mij op dit moment niet mogelijk is om naar de sportschool te gaan, heb ik besloten om thuis mijn oefeningen weer op te pakken. Hopelijk kan ik af en toe ook een stukje wandelen, maar dan moet het wel even droog blijven... Maar goed, zo ga ik dus mijn spieren weer in beweging zetten en langzaam aan weer sterker maken. Zal hoogstwaarschijnlijk best wel pijn gaan doen, daar moet ik proberen doorheen te bijten. Daar ga ik ... mee beginnen. 💪🏻

  • Fotografie: Ik ben weer bezig om wat vaker foto's te gaan maken. Goede reden om naar buiten te gaan. Overal mooie planten & jonge dieren. ❤️ Natuur is rustgevend voor mij. 🌸 Nu moet ik nog heel veel foto's op de laptop zetten en naar mezelf e-mailen. 
  • Lezen: De afgelopen weken heb ik best veel gelezen. Ging niet altijd even makkelijk, maar het is zo fijn om weer te lezen & soms even de realiteit wat naar achteren te drukken. Even ergens anders mee bezig zijn. Ik ga mijn doel van 20 zeker halen! 📖

  • Hallucinaties: Steeds vaker heb ik hier weer meer last van. Ik zie constant schaduwen om mij heen. Ik zie vreemde reflecties. Vind dit erg lastig, omdat ik zelf niet kan zeggen dat wat ik zie nu echt is of niet. Ook hoor ik nog 24/7 stemmen. Ik krijg er steeds zo'n hoofdpijn van, van dat geschreeuw. Nare opdrachten geven. Alles zeggen om mij maar te breken. Zo vermoeiend. ⛑
  • Depressie: Heb ik toch meer moeite mee dan ik dacht op dit moment. Ik merk nu dat ik het erg moeilijk vindt om mezelf tot iets aan te zetten. Voel me zo lusteloos & somber. Ik probeer bezig te blijven, maar dat gaat ook de ene keer beter dan de andere. Hier kan ik erg gefrustreerd van worden. Want ik wil zo graag. 🆙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten