♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

vrijdag 27 oktober 2017

✤ 27 / 10 / 2017 ✤

Vanmorgen zoals gewoonlijk gewekt door de schoonmaakster. Rond 9:00 weer opgestaan. Thee gezet en een banaan en mandarijn als ontbijt gehad. Even gekletst en om 10:30 naar CTB gegaan. Helaas gaat 1 iemand niet meer mee. Even ander vervoer geregeld.

Voor de verandering was de tafel gedenkt voor de lunch. Dus ik heb voor deze keer mee gegeten om 12:00. Was wel gezellig, ook al kwam er bijna niemand.

Het is de afspraak dat ik iedere dag iets moet plannen. Dus na de lunch m’n schoenen aangedaan en een rondje gaan lopen. De eerste 200 meter ging oké, maar daarna voelde ik me steeds slechter. Ontzettend onrustig, paniekerig, was een beetje wazig, kreeg niet alles meer mee. Toch weer veilig op de afdeling gekomen. Een gesprek aangevraagd, maar dat heeft niet geholpen, was nogal nutteloos.

‘s Middags heeft m’n oom mij even naar huis gebracht. Thuis kon ik tenminste fatsoenlijk kunnen eten. Dat eten hier is echt niet lekker. Het was wel even fijn thuis, maar toch ook wel lastig. Heel anders.
Om 19:00 weer terug naar de afdeling, maar had geen zin in nog een nutteloos gesprek. Dus toen m’n tijger Diamond painting afgemaakt.

De rest van de avond tv gekeken. Even sociaal doen. The Voice gekeken en wat gelezen. Daarna deze post geschreven en nu Dr. Pol kijken.

Wil eigenlijk nog een brief schrijven, maar dat komt morgen wel. Is het nu te laat voor. Dus morgen weer een nieuwe update. Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten