♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

donderdag 19 oktober 2017

✤ Opname: Week 1 ✤

Gisteren zat ik 1 week op de HIC-FACT. 



Het was een heftige week. Goed en slecht. Lachen en huilen. Rust en onrust. Pijn. Moe. Gezeur over m'n medicatie. Na een week voor het eerst mee kunnen wandelen, in de warme zon. Ook veel slechte momenten, maar die ga ik toch (sowieso voorlopig) niet vertellen. 

Mijn psychiater kwam gisteren langs. Ik mag t/m dinsdag of woensdag alleen onder begeleiding naar buiten. Ik vertrouw mijzelf niet. Ook omdat ik vaak stukken tijd kwijt ben en dus vaak niet weet wat ik gedaan heb. Dat vind ik niet prettig. 

Zometeen maar uit bed en een bakje thee zetten. Schoonmaakster komt altijd om 8:15. Wanneer je zoals mij veel moeite hebt met slapen, word je daar niet zo blij van. Daarna kan ik meestal niet meer slapen, helaas. 

Sorry voor de korte post, maar ik houd de details even voor me. Fijne donderdag allemaal! 💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten