♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

zaterdag 28 oktober 2017

✤ 28 / 10 / 2017 ✤

Gisteravond was echt geen goede avond, de nacht ook niet. Zonder alle details, maar het was zwaar kut. Gelukkig heb ik vandaag tot 11:00 kunnen uitslapen, heerlijk! 

Eigenlijk niet veel gedaan. Even bezig met m'n diamond painting en gelezen totdat mijn oom me om 14:00 kwam ophalen. Thuis even een rondje om de vijver gewandeld. Om 16:00 Liverpool gekeken, nouja, half. Ik was echt uitgeput, dus heb wat dingen gemist.

Wel heerlijk gegeten thuis, toch zo veel beter dan wat ik hier krijg. Iedere dag is het maar weer de vraag wat je krijgt. Helaas is dat vaak aardappelpuree of gekookte aardappelen die of compleet smakeloos zijn of veel te zout. De groente is slap en waterig. Het vlees is soms  nog wel lekker, maar daar hoef je niet op te rekenen. 

Om 18:30 heeft m'n oom mij weer terug gebracht naar de afdeling. Wat gelezen en tv gekeken. Redelijk rustig. Vanavond lijkt eindelijk een goede avond te zijn voor mij en hopelijk de nacht ook. 

Zometeen m'n medicatie ophalen en nog even darten kijken. 

Fijn weekend allemaal! Geniet ervan. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten