♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

zondag 1 oktober 2017

✤ I see a darkness ✤

Waar te beginnen? 

Maar gewoon met het meest simpele: Het gaat niet goed. Ontzettend klote eigenlijk.

Toen ik met de Haldol begon, werkte het behoorlijk goed (alleen nare bijwerkingen). Maar het gaat nu weer steeds slechter, dus we gaan over naar 2mg. Hopelijk heb ik daar wat aan. Vrees alleen wel weer voor dezelfde bijwerkingen. Maar daar moet ik doorheen. 



Details ga ik over slaan, voel ik me niet veilig genoeg om zulke persoonlijke dingen hier te plaatsen, maar er zijn vele manieren waarbij je aan mij kunt zien dat het helemaal niet goed gaat. En op dit moment hangt er een gigantisch uitroepteken boven mijn hoofd.

✖ ! Hier gaat het niet goed ! 



En nu? Ik heb een email gestuurd naar mijn behandelaar met de vraag of ik deze week bij haar terecht kan. Of eventueel bij m'n andere behandelaar of psychiater. Ik ben zo eerlijk mogelijk geweest. Het was ontzettend heftig om alles te beschrijven. Probeer alles altijd zo ver mogelijk weg te drukken in m'n hoofd. Misschien durf ik het hier ooit te bespreken... We shall see. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten