♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

woensdag 22 mei 2013

Opname #2

Vandaag om 15:45 ben ik weer opgenomen op de Rielerenk. Als het goed is voor een week, maar ben bang dat dat niet lang genoeg is. Het gaat heel erg slecht. Wel blij dat ik nog redelijk op tijd heb kunnen aangeven dat ik weer opgenomen wilde/moest worden. 

Achteraf gezien had ik denk ik gewoon nooit weg moeten gaan hier, een maand geleden. Ook al ging het toen beter. Ik had niets om verder mee te gaan en op terug te vallen. Kwam gewoon weer in de oude omgeving terecht en daar ging het denk ik mis.

Ik zou ook heel graag hier willen blijven tot er iets geregeld is qua dagbesteding en behandelplan en ambulante hulp. Ik weet dat dat hier te veel gevraagd is helaas, maar dat zou voor mij het beste zijn, de ideale situatie. Als ik weer terug naar huis ga in deze situatie weet ik dat het niet goed komt, ook al maak ik afspraken, ik weet van mijzelf dat het dan niet goed gaat. Daar ben ik heel eerlijk in, hoe klote dat ook is. Ik verlies vaak de controle over mijzelf. Daarom wil ook dat ik gelijk ergens mee verder kan qua therapie als ik hier weg ga. 

Wat we nu even afgesproken hebben, morgen wordt het meer:

- Ik kom sowieso iedere avond bij de verpleging voor een gesprek. Mag ook vaker.
- Ik laat de dingen die ik heb geschreven zien aan de verpleging, zodat ze mij beter begrijpen.
- Ik ga een programma volgen waar ik me aan moet houden voor de dagbesteding. 

Dat hebben we snel even bedacht. Dus morgen het eerste gesprek. Ben benieuwd hoe dat gaat.

1 opmerking:

  1. Wat een fijne afspraken die ik hier lees. Ik hoop dat je iets aan hebt Tamara. Ik ben ook heeeel blij dat je hebt aangegeven dat je hier weer heen wilde/moest. dikke knuffel!!!

    BeantwoordenVerwijderen