♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

donderdag 2 mei 2013

Ontslag van de Rielerenk.

Afgelopen woensdag had ik bij de arts van de afdeling aangegeven dat ik eigenlijk wel naar huis toe zou willen. Het voelde alsof ik daar helemaal niets nuttigs meer deed, dat programma wat ik moest volgen had totaal geen nut meer voor mij, ik ergerde me er alleen maar steeds meer aan. Een beetje kleuren, schilderen, zingen en wandelen. Tja, dat kan ik thuis ook allemaal wel, maar dan ook wanneer ik er zin in heb en het nut voor mij heeft om te doen. Om 9:00 heb ik toch helemaal geen zin om te zitten kleuren hoor, wat een onzin zeg.

Nou, de arts was het wel met mij eens dat ik naar huis zou kunnen en zij ging ook gelijk overleggen met de verpleging van de afdeling. Daarna heeft zo nog gebeld voor de ambulante hulp en dat was ook allemaal goed. En toen mocht ik dus opeens gelijk die avond nog naar huis toe, wat wel heel snel was opeens.

's Middags gauw al mijn spullen proberen in te pakken, aangezien ik ontzettend veel daar had staan. Het paste ook allemaal niet in de tassen en we moesten meerdere keren naar de auto lopen om alles mee te krijgen. In twee auto's zelfs. Daarna de sleutel ingeleverd en naar huis toe gefietst.

's Avonds vroeg naar bed te gegaan, was helemaal uitgeput. Wel heerlijk om weer eens in mijn eigen bed te kunnen slapen naar al die weken, super! Meneer Kat lag gezellig bij mij op bed en de ratten waren druk bezig in de kooi. Zelfs hun lawaai heb ik gemist eigenlijk. Ik sliep dan ook heel snel, maar natuurlijk kwamen de katten om 5:00 gelijk weer mij wakker maken haha. Daarna nog even tot 9:00 in bed gelegen.

Donderdag een drukke dag gehad. Eerst naar de stad geweest, toen weer even naar de Rielerenk voor individuele VERS training. Nog even wat mensen gesproken voor ik weer naar huis ging. 's Avonds ben ik nog een eind wezen fietsen, waar het heerlijk weer voor was. Erg van genoten. Eenmaal thuis was ik wel compleet uitgeput en ik sliep ook weer vroeg.

Vrijdag de hele dag op de bank gehangen, moest echt even bijkomen. Na het avondeten nog naar de Boxbergerweg geweest en even langs de Action. Zaterdag de hele dag aan de IJssel gewandeld en gezeten, zondag weer thuis gebleven en gelezen. Maandag wat geschilderd, gelezen en tv gekeken.

Vandaag naar de stad geweest, maar de kleedjes markt was niet echt boeiend dit jaar. Ontzettend weinig leuke dingen en we hebben dan ook bijna niets gekocht, alleen een nieuw spel Rummikub voor €1. Nog wat gedronken in de stad en rond 9:45 weer naar huis gegaan, want het was toch nog wel erg koud.

Eigenlijk zou ik ook nog met wat vrienden van de Rielerenk de stad in gaan, maar ze hadden niet gezegd hoe laat en waar ze precies zouden zijn. Ik kreeg ook geen antwoord, dus uiteindelijk ben ik toch maar naar huis gegaan. Een uur later kwamen er toch nog twee vrienden naar mijn huis toe. Hebben we een hele tijd aan het water gezeten in de zon. 's Avonds kwam er nog een vriendin bij en zijn we met zijn vieren de stad in geweest, was nog er gezellig. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten