♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

zondag 19 mei 2013

Time-out.

Het is nu alweer een tijd geleden dat ik met ontslag ging bij de Rielerenk. 24 april om precies te zijn. Maar het gaat nog steeds niet beter, eerder slechter. En ik baal er zo ontzettend van dat ik niets aan mijn nieuwe behandelaar heb en wéér om iemand anders moet vragen nu. Ik heb daar al veel moeite mee, dus dit staat me helemaal niet aan, maar ik zal wel moeten. Dus morgen ga ik dat gelijk doen, want ik zie mijn behandelaar donderdag pas weer.

Ook zit ik heel erg te twijfelen of ik morgen een time-out aan zal vragen. Dit betekent dat je voor bepaalde tijd, bijv. 5 dagen, naar de Rielerenk gaat en na die 5 dagen ook echt weer naar huis gaat. Ik weet niet of het zal helpen, maar dit schiet ook niet op. Daar is nog verpleging om op terug te vallen die misschien kan helpen met iets. Hier kan dat ook met mijn ouders, maar dat is toch anders en ik wil dat ook niet bij hun neerleggen. Natuurlijk houden ze mij al bijna constant in de gaten, dag en nacht. Volgens mij zijn we alle drie behoorlijk moe zo onderhand.

Dus nog even hard nadenken, maar denk dat ik toch een paar dagen weer terug ga, ik moet toch iets proberen. Misschien gaat het beter als de hogere dosis medicijnen aanslaan en ik eindelijk een betrouwbare behandelaar vind. Maar daar moet ik dus sowieso nog op wachten..


1 opmerking:

  1. Rielerenk, time-out. Niet alleen steun van verpleging, maar ook van lotgenoten misschien. Ik ben er ook op het moment. Afd kc lbz. Absoluut geen oplossing voor de lange termijn, maar.....? Liefs Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen